10 természetes étvágycsökkentő

étvágycsökkentő

Jól bevált étvágycsökkentő praktikákból hoztunk néhányat, ezekkel kiegészítheted a diétádat!

FOGYASSZ TÖBB VIZET!

Könnyű helytelenül értelmezni a szomjúságot, testünk hasonlóképpen jelez mint amikor éhesek vagyunk. Néha az éhség helytelenül értelmezett szomjúság!

EGYÉL MEG EGY ALMÁT!

Egy alma bármikor kellemesen eltelít, és magas a rost tartalma. Nagymértékben tartalmaz vizet, és vitaminokat. Egy alma és egy pohár víz, kitűnő uzsonna!

FAHÉJ

Szagolj fahéjat! Jól bevált trükk , a fahéj illata segít csökkenteni az étvágyat, emellett segít boldogsághormont termelni 🙂

EGYÉL TÖBB FEHÉRJETARTALMÚ ÉTELT!

A fehérje jól eltelít, és hosszú időre energiával szolgál! Egy fehérjeszelet tízóraira segít a bajban! Bab, csicseriborsó, lencse – ezek mind magas fehérjetartalmú ételek.

IGYÁL MEG EGY KÁVÉT VAGY TEÁT

Nap folyamán bármikor segíthet egy kávé vagy tea, természetesen nem a lefekvés előtti órákban 🙂

EGYÉL HALAT!

Köztudott, hogy a hal elfogyasztása órákig jó hatással van az éhségérzetünkre. Ezt a magas omega-3 tartalmának köszönhetjük!

PÁR SZEM DIÓ

Érdemes a nap folyamán pár szem diót megenni, a rosttartalma segít csökkenteni az éhség érzetet!

ZÖLD ÉS NARANCS SZÍNŰ ZÖLDSÉGEK

Ezek a zöldségek 90%-ban tartalmaznak vizet, teltségérzetet okoznak, ezzel azt üzenve az agyunknak hogy eleget ettünk!

NE HAGYD KI A LEVEST

Azok akik a főétel elfogyasztása előtt levest is esznek, 20 százalékkal kevesebb kalóriát visznek be mint azok akik kihagyják a levest.

CHILI

Tudományosan alátámasztott tény, hogy a chili paprika a magas kapszaicin tartalma révén hatásos étvágycsökkentő, emellett tökéletes anyagcsere gyorsító.

Amennyiben tetszett a cikkünk, oszd meg másokkal is!

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.