4 természetes alapanyag, mely felveszi a harcot a hastájéki zsírpárnákkal

hasi

Gondolom Te se csak egyszerűen fogyni szeretnél…

… hanem testzsírtól szeretnénk megszabadulni.

Ez az ami foglalkoztat téged is, legalább is kozmetikai értelemben.

A testzsír,  ahogyan tudósok hívják zsírszövet, egy olyan dolog, mely eltakarja a formás, jól elhatárolt izmokat, kínossá teszi a bikini vonalainkat, fodrozódik a has tájékon és így tovább…

Hogy megszabadulj tőle és a későbbiekben se kerüljön rád vissza, többet kell belőle égetni, mint amennyit raktározol.

Ha ezt eléred, arra mondják azt a tudósok, hogy negatív zsír egyensúly, ami egy nagyon pozitív dolog.

Valójában, ha sokáig meg tudod őrizni ezt a negatív egyensúlyt, kétségbevonhatatlanul zsírtól szabadulsz meg.

A szupermarket szerinted egy nagyszerű hely?

Valójában olyan dolgok beszerzésére igen, melyek növelik a testzsír mennyiségedet.

Ugyanakkor itt, a természet legerősebb eszközeit is megtalálhatod, melyek segíthetnek Neked a zsír leadásában.

Ebben az exkluzív riportban leleplezem számodra azt a 4 természetes, „karcsúsító titkot”, melyek azonnal megnövelik a kalória-égetés sebességedet.

Ez az első és legkritikusabb lépés a negatív zsír egyensúlyodhoz, ezáltal a karcsú és formás vonalaid eléréséhez.

Ma végigolvashatod a teljes cikket!

Csípjünk is bele, avagy…

1. Csípős paprika, más néven chili paprika

chili

A chili

Egy pincér eléd tesz egy ízletes ételt, mely fűszeres curry szószt is tartalmaz.

Felfalod… …eredmény:

a következő 30 percben a kalória égetésed aránya 10%-kal megnő, mely egyenértékű napi 129 kalória elégetésével, vagy az elfogyasztott étel kalória értékének 27%-ával.

Túl szépen hangzik, hogy igaz legyen?

Ez a kitalált szituáció testet öltött Japán egyik Egyetemén, amikor tudósok 481 kalóriát és 3mg capsaicin-t (chili paprikát) tartalmazó ételt adtak fiatal nőknek.

A capsaicin az az összetevő, mely a csípős, néhányunk számára elviselhetetlen érzésért felelős, amikor csípős paprikát eszünk.

Szintén őt okolhatjuk az ilyenkor gyöngyöző homlokért is.

Eképpen, nem nagy fáradtság belegondolni, hogy legbelül, a testedben, a chili megnöveli, stimulálja a kalória égetés sebességét, mely folyamatot hőfejlesztésnek hívunk.

A hőfejlesztés a kalóriák hőként való elégetését jelenti. Ha egyszer felhasználtuk őket a folyamathoz, már nem tárolhatjuk azokat testzsírként.

Ráadásul a chiliről bebizonyosodott, hogy nem csak a hőfejlesztésért felelős, de jóllakottság érzést is okoz, ezzel megakadályozva a túlevésedet.

Kísérletekben kimutatták, hogy növeli a kalória égetés sebességét és csökkenti a testzsírt.

Természetesen a leghatékonyabb módja a kalória égetésnek és a negatív zsíregyensúly elérésének a mozgás. A chili csak fokozza ennek hatását.

Amikor tudósok egészséges alanyoknak chilit adtak mielőtt alacsony intenzitású gyakorlatokat végeztettek velük, megfigyelték, hogy azok több zsírt égetnek.

A növekedés megfelelő mértékű volt ahhoz, hogy a tudósok javasolják a chilit az elhízottság kezelésére.

2. A zöld tea

A fehér, zöld és fekete tea féleségek mind tartalmaznak koffeint (14-61 mg per csésze mennyiséget).

Azonban a zöld tea kapta meg a tudósok kiemelt érdeklődését, mikor a zsírégetéssel hozták összefüggésbe.

Ez annak köszönhető, hogy zsírégető hatása jelentősebb, mint koffein tartalma

zoldtea

A zöld tea

Egy gyakran idézett tanulmányban fiatal férfiaknak adtak zöld tea kivonatot napjában háromszor.

A 24 órás kalóriaégető arányuk 3,5%-kal volt magasabb, mint a placebót kapó társaiké.

Ez napi 200 kalória elégetésével egyenértékű, ami több, mint elegendő a jelentős súly és testzsír veszteséghez.

A zöld tea nem csak a több kalória elégetését idézte elő az alanyoknál, de az elégetett kalóriák a tudósok megállapítása szerint nagyobb arányban származtak zsírból.

Valójában a zöld tea hőfejlesztő hatásai olyan erőteljesek, mint a nagy dózisú koffeiné.

3. A kávé más néven a koffein

kávé

A kávé

Miközben az arányok egyik pillanatról a másikra változhatnak, tested mindig a következő 3 „üzemanyag” keverékét égeti el: szénhidrát, zsír és fehérje.

Így, ha növeled a kalóriaégetés sebességét (más szóval: anyagcsere értékedet), az nagyban garantálja, hogy a zsírégetési sebességed növekedik, közelebb juttatva Téged a negatív zsír egyensúlyi állapothoz, ahol az igazi karcsúság vár.

A Magyarországon elfogyasztott koffein 75%-a kávéból származik, mely minden szupermarketben megtalálható. A koffein világszerte elismert módja az éberség és teljesítmény fokozásának. Emellett, gyorsan reagáló kalóriaégető tulajdonságai is vannak.

Például, egy tanulmány, melyben vékony és túlsúlyos alanyok egyaránt részt vettek, beszámolt róla, hogy egyszeri, 100 mg koffein dózis (kicsivel több, mint egy csészényi kávé koffein tartalma) elég ahhoz, hogy a kalóriaégetési sebességünket 2 és fél órán keresztül akár 4%-kal megemelje!

Miközben a 4% nem tűnik olyan soknak, sokat nyom a latba. A kutatást vezető tudósok elmagyarázták, „ … ha feltételezzük, hogy nincsen megnövekedett kalória égetést kompenzáló tápanyagbevitel, akkor a koffein naponta 75-110 kcal veszteséget termel. Ezek nem nagy számok, de hónapok alatt felhalmozódnak és lényeges változást idézhetnek elő a testsúlyban.”

Várjunk csak.

A rendszeres kávéfogyasztók jól tudják, hogy bizonyos idő elteltével immunissá válhatunk a koffein frissítő hatására. Ez nem vonatkozik a fenti eszmefutatásra?

Szerencsére bizonyított, hogy a koffein kalória égető hatása az ismételt és megnövekedtet fogyasztás alkalmával is megmarad.

Esetünkben: a kutatásban részt vevők enyhe és közepes kávé fogyasztók voltak, naponta elfogyasztott 250-500mg koffeinnel (3-6 csésze). Ennek ellenére mindegyik alanyon megmutatkozott a megnövekedtet kalóriaégetés az elfogyasztott extra koffeindózis után.

4. A fahéj

A fahéj leginkább  ízesítőnként szolgál szénhidrátban gazdag ételeinkhez. Nem nagyszerű tudomást szerezni róla, hogy segítheti a szénhidrát izmokban, nem pedig zsírszövetekben való felhasználását?

fahej

A fahéj

A legtöbb elfogyasztott szénhidrát kalória glükózzá alakul (más szóval: vércukorrá).

Az inzulin hormon segít a tested sejtjeibe irányítani a glükózt, ide értve az izom sejteket is.

Minél érzékenyebbek az izomsejtjeid az inzulinra, annál hatékonyabban tudják összekanalazni a glükózt és eltárolni azt későbbre, például az izmaid mozgás közbeni energiaellátására.

Ezzel pedig közben kevesebb glukóz jut el a zsírsejtekhez, amik egyébként testzsír előállítására használnák azt fel.

Számos, a mai napig tanulmányozott növény közül a fahéjat tarják az egyik leghatékonyabbnak az inzulin érzékenység növelésében, nem beszélve azon képességéről, hogy a vér glükóz szintjét is féken tartja.

Ha szénhidrátban gazdag ételhez adjuk, csökkenti az egyébként normális esetben tapasztalt vércukor emelkedést.

Míg az inzulin érzékenység hatásai néhány hét alatt mutatkoznak csak meg, addig a vér glükóz szintjének szinten tartása gyakorlatilag rögtön kimutatható.

Szóval a fahéj növeli az inzulin érzékenységet és javítja a vér glükóz szabályzását.

Nagyszerű. Ez azt is jelenti, hogy segít gyorsabban megszabadulni a testzsírtól?

Valójában ez az ősi fűszer még ennél többre is képes. Számos tanulmányt végzett a fahéjjal kapcsolatban. Ezen tanulmányok kimutatták, hogy ha a fahéjat hosszú távon fogyasztjuk, az fokozhatja a karcsúságot és csökkentheti a testzsírt. Ezt egy tanulmány keretében bizonyították még 2006-ban.

http://www.zsiregetesharcosai.hu/

Amennyiben tetszett a cikk, úgy a Facebook poszt alatt hozzá is szólhatsz, elmondhatod a véleményedet. Ha gondolod, oszd meg másokkal is 🙂

Csatlakozz motivációs csoportunkhoz itt:
POZITÍV GONDOLATOK FACEBOOK CSOPORT

Csatlakozz kedvenc facebook csoportunkhoz itt:
SIKER ÉS AGYKONTROLL FACEBOOK CSOPORT

Lájkold kedvenc képes idézetes oldalunkat itt:
GONDOLATOK FACEBOOK OLDAL

Kedvenc blogunk amit gyakran olvasunk:
BOUVET BLOG

És a végén itt a kedvenc humor oldalunk is:
ANYÁM BOROGASS FACEBOOK OLDAL

A cikk teljes egészében nem vehető át, csak a bevezető szöveg, aztán oldalra mutató link elhelyezésével olvashatják tovább cikkünket!

http://alternativegeszseg.hu/